פרינט - כל מה שרצית לדעת על ציוד להדפסה

מי שמכיר  קצת פרינט יודע שבישראל קיימים לא מעט מקומות שמציעים שירותים לבתי עסק בגדלים שונים. 

יש בתי הפקות דפוס שעובדים עם לקוחות גדולים, חברות גדולות, לא משנה מאיזה תחום, חברות מזון, הייטק, אופנה, טכנולוגיה ועוד, יש כאלה שמעדיפים לעבוד עם חברות קטנות, בעוד שרבים בוחרים להישאר בתחום של עסקים קטנים.

כמו כן חשוב לציין כי ישנם סוגים רבים של בתי דפוס, למוצרים שונים; דפוס למוצרי נייר שונים, הדפסות לצרכי עיצוב ונוי, כמו הדפסת תמונות על קנבס או זכוכית, הדפסות דיגיטליות מתקדמות על שילוט רחב או חוצות, והדפסות תלת מימד

פרינט איזה ציוד בסיסי צריך?

שאלה טובה! תחום הדפוס רחב ויש לא מעט מכונות אבל הנה כמה דוגמאות לציוד בסיסי שרצוי שיהיה בכל בית דפוס על מנת שניתן יהיה לבצע עבודה ביעילות :

גיליוטינה –  כל דפוס חייב גיליוטינה על מנת להיות מסוגל לחתוך את הנייר המודפס ואת הנייר לפני תהליך ההדפסה. על מנת לבחור גיליוטינה מתאימה לדפוס יש להתחשב בכל הפרמטרים המשפיעים על עבודת הדפוס

מכונת למינציה – מכונת למינציה בדפוס היא כלי חיוני  יש דגם מסוים של מכונה המבצעת למינציה עם הכנסה ידנית וחיתוך אוטומטי, מבריק ומט וברוחב של 33 ס”מ, חד צדדי ודו צדדי. המכונה פשוטה לתפעול, מהירה ואינה יקרה.

כריכה רכה – בתי דפוס דיגיטליים המבצעים הדפסה של ספרים בכמויות קטנות ובינוניות מגדילים מאד את נתח השוק שלהם.

הדפסת ספרים מביאה להגדלה משמעותית בכמות ההדפסות השחור והצבע שלהם ולהגדלה בהכנסות. 

מכונות כריכה רכה יש במגוון דגמים איכויות ואפשרויות. אפשר להתחיל במכונה שולחנית שמבצעת כריכה חצי אוטומטית . 

כמובן שלפני הפקת דפוס מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית בתחום. 

צוות גיל פרינט הפקות דפוס, יודע להתאים לכל עבודה את הספק המתאים לביצוע המשימה, המצוייד במכונות הכי טובות לקבלת תוצאות מושלמות.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ