הדפסת חוברות בלו''ז צפוף

בהחלט ניתן להדפיס חוברות בלו”ז צפוף אך חשוב להבין כמה דברים לפני כן ולהבין את ההשלכות של המהלך הזה.

לפני שאתם רצים להדפיס את החוברת הראשונה שלכם כדאי תחילה ללמוד אודות סוגי החוברות הקיימות ואיזה סוג חוברת אתם רוצים להדפיס, לבחון את הפרמטרים השונים העשויים להשתנות בהתאם לצרכים של כל אדם או בעל עסק ובסופו של דבר גם להשפיע על מחיר ההדפסה.

  • ברושור – ברושור יכול להיות מעין עמוד מקופל בצורת אקורדיון, להגיע בגדלים שונים ולהציג מידע אודות קו מוצרים מסוים, בית העסק, מפה של המתחם (למשל כמו מפה של גן חיות או פארק שעשועים) ועוד.
  • חוברות – חוברת, לרוב בגודל A4, עם דפים דקים והדפסה צבעונית משני הצדדים. יכולה להתאים למגוון שימושים שונים.
  • מגזינים – בדומה למגזינים שונים שאתם עשויים לראות הנמכרים בחנויות או נשלחים אליכם הביתה בדמי מנוי, תוכלו להדפיס מגזינים לצרכי העסק, לצרכי פרסום, לבניית מותג, כערוץ תקשורת משלכם ועוד.
  • קטלוגים – חוברת פופולרית המשמשת כקטלוג. זה יכול להיות קטלוג נכסים להשקעה אצל חברת נדל”ן, קטלוג מוצרים של חברת טכנולוגיה, קטלוג שירותים של חברת פרסום ועוד.

הדפסת חוברות – מה עוד צריך לדעת? 

הדפסת חוברות מתבצעת על ידי גורמים שונים לצרכים מגוונים. למשל, מוסדות ציבור, משרדי ממשלה, בתי עסק שונים וגם מוסדות חינוך כגון: בתי ספר, אוניברסיטאות וכדומה. גם אנשים פרטיים מזמינים לעיתים חוברות לצורך כזה או אחר.

יש 2 סוגי חוברות:

1.חוברת עם תוכן ויזואלי של תמונות, איורים ואמצעים אחרים.

2.חוברת עם תוכן בלבד (רק מלל)

מי שהזמין חוברות וחושש להגיע לבית הדפוס יוכל לקבל שירות מיוחד של משלוח המוצרים למקום העסק או הבית.

 ישנם לא מעט בתי דפוס שיש להם רכבי הובלה ונהגים משלהם או לחילופין הם משתפים פעולה עם חברת  הובלות ומשלוחים, ולכן יש להם אפשרות לשלוח את החוברות ולספק תוצרי דפוס לכל מקום בארץ

דווקא עכשיו הדפסת חוברות הופכת לנגישה וקלה וזה הזמן לפנות לגיל פרינט הפקות דפוס ולקבל שירות מהיר ומחירים טובים.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ