הדפסת חוברות בקליק

 לפני שמדברים על הדפסת חוברות דרך האינטרנט חשוב להבין כמה דברים.

הדפסת חוברות צריכה להיעשות תוך מחשבה רבה למן תחילה העבודה ועד להדפסה הסופית, על מנת שהחוברת תשיג את מטרתה. חוברות עסקיות צריכות להיות מעוצבות באופן שישקף את אופי החברה כמו גם את מטרת החוברת.

לדוגמה: אם החוברת היא רשמית ומיועדת למידע רשמי או חשוב במיוחד, היא צריכה להיות מעוצבת באופן מוקפד ורשמי, בעיצוב משרדי ולעיתים יוקרתי, ללא תוספות או תמונות שאינן משרתות את המטרה באופן ישיר. חוברות כאלה יודפסו בשחור לבן, או לחילופין בצבע אחד אחיד אשר מעניק לחוברת מראה מכובד ורשמי.

לעומת זאת ניתן לראות חוברות שיווקיות, אשר מודפסות על גבי דפי כרומו מבריקים, משלבות תמונות ומודפסות בצבעוניות רבה. 

כאשר מבצעים הדפסת חוברות הציפייה היא שכל חוברת תשמש את המקבלים לאורך זמן ותיצור רושם מקצועי, לכן היא חייבת להיות מודפסת על גבי דפים מאיכות גבוהה, בין אם מדובר בדפי כרומו או בדפים רגילים. 

שיטות ההדפסה הדיגיטאלית אשר מפותחות כיום, מסייעות מאד בהדפסת כמויות גדולות של חוברות, במיוחד צבעוניות, במחירים השווים לכל נפש.

הדפסת חוברות און ליין 

בית דפוס כמו שהיינו רגילים אליו בעשרות השנים האחרונות, נהג לקבל הזמנות של לקוחות לביצוע מוצרי דפוס, בתחילה על ידי התייצבות הלקוח בבית הדפוס ופגישה עם בעל בית הדפוס או עם גרפיקאית, כדי להגיד באופן בלתי אמצעי מה בעצם הוא רוצה להדפיס, אחר כך נעשה הדבר באמצעות מכשיר הטלפון ואז… הגיע האינטרנט.

באתרי אינטרנט של בתי דפוס השונים ניתן לבצע הזמנת דברי דפוס אונליין.

אתר אינטרנט שהוא למעשה בית דפוס אונליין, מקבל את כל הזמנתו של הלקוח, כשכבר הוגדרו בה כל הפרטים הדרושים לביצוע ההזמנה כגון: סוג וכמות הפריטים המודפסים, גודלם, צבעם, סוג הנייר הרצוי להדפסה, גופן ועוד

תהליך ההזמנה של בתי דפוס און ליין נבנה מתוך ניסיון רב שנים של הזמנות מוצרי דפוס של בית דפוס רגיל ובהתאם לתסריט ולסדרת שאלות מנחות הנשאלות בדרך כלל בהזמנות עבודה של בתי דפוס רגילים. 

בחלק קטן מהמקרים שאלות מנחות דרך הטלפון יספיקו כדי לבצע הזמנה מלאה On Line  ללא צורך אפילו בשיחה אחת נוספת בין המזמין לבין נציג בית הדפוס, למעט מקרים בהם נדרשים עיצוב או גרפיקה מיוחדת.

לרוב פחות מומלץ להסתמך רק על האינטרנט. על מנת לבצע היטב את העבודה חשוב לערב חברת הפקות דפוס אשר שולחות נציג מקצועי משלהן לפיקוח ובקרה על העבודה בבית הדפוס 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ