הדפסת חוברות ככה עושים את זה בגדול

חוברות הן פתרון מושלם לעסקים, גופים ציבוריים, מוסדות, אשר מעוניינים להפיק את תכניהם ולהפיצם, בשילוב אלמנט של מיתוג, רצינות, יוקרה וכו’.

חוברת ממותגת, כזו שניתן להפיק בכמויות גדולות ולשלוח לבית הלקוח או לחלק  אותה לכל הבאים לבית העסק, עושה את עבודתו של סוכן המכירות, בחצי מהזמן ומייצגת את בית העסק בצורה המרשימה ביותר.

הדפסת חוברות, אינו דבר של מה בכך, הוא שומר מאחוריו הליך של תכנון מוקפד, מלבד התוכן, של המראה החיצוני, שקרוב לוודאי לא יהיה חד פעמי, וילווה את העסק בהמשך חייו.

בראש ובראשונה, חוברת צריכה לשווק ולהפיץ מידע, אם על שירותים, אם על מוצרים, הן ללקוחות קיימים והן לחדשים, ולכן, הן ככרטיס ביקור של החברה וצריך להתייחס אליה בהתאם.

ראשית, יש למתג את החוברת בסימן ההיכר של העסק. שנית, יש לבחור בצבעים, בסוגי הדף, במטרה לשמה החוברת מופקת, לאיזה קהל יעד היא מיועדת, האם היא אמורה לשדר יוקרה, עממיות, האם היא חד פעמית לצורך אירוע ספציפי או מכילה מידע לטווח ארוך ובאופן קבוע.

ניתן לכרוך בכריכת ספירלה, כאשר חוברות מסוג זה מיועדות יותר למוצרי מיתוג כמו מחברות, יומנים, לוחות שנה, מצגות ועוד. זוהי כריכה אסתטית ונוחה, מעוצבת ומכובדת.

 

הדפסת חוברות הכיצד?

הדפסת החוברות מתבצעת בדרך כלל באמצעות הדפסה דיגיטלית. סוגי הנייר הנפוצים אשר משתמשים בהם כיום לצורך הדפסת חוברות הם: נייר מבריק או נייר מאט. בכדי להדפיס את החוברות בצורה יעילה ראשית כל יש לפרוס את התוכן במסמך בצורה המתאימה למדפסת שבה מתבצע השימוש. 

לאחר מכן, המדפסת תדפיס צד אד של הדף בכל פעם ולאחר מכן תחזיר אותו למכונה בכדי להדפיס אותו בצד השני. לאחר ההדפסה של כלל הדפים יש לחתוך אותם לגודל המתאים ולהרכיב אותם לחוברות בהתאם לגודל שלהם.

להוספת מראה יוקרתי, ניתן להשתמש בכריכה קשה, אך זו, יקרה ומיועדת יותר לספרים.

בקטגוריה זו נכללות גם הדפסות של ברושורים, פליירים, פרוספקטים, כאשר קיימת אופציה להוספת ריחות וניחוחות.

חברת גיל פרינט הפקות דפוס, מתמחה בחוברת מודפסת על כל אפשרויותיה וסגנונותיה ובכמויות גדולות, החל משלב התכנון, הקונספט, ההדפסה ועד שלב ההפצה.

 החברה נותנת מענה למו”לים של ירחונים, עיתונים, ומגזינים בכל תחום, משרדי פרסום, רשתות שיווק, עמותות, ארגונים, עסקים וחברות.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ