הדפסת חוברות לכל מטרה

חוברת, היא בעצם ספר דק המחובר בכריכה רכה, הן מהוות פתרון מעולה לעסקים, גופים ציבוריים, מוסדות, אשר מעוניינים להפיק את תכניהם ולהפיצם, בשילוב אלמנט של מיתוג, רצינות, יוקרה וכו’.

הדפסת חוברות מתבצעת בדרך כלל באמצעות הדפסה דיגיטלית. סוגי הנייר הנפוצים אשר משתמשים בהם כיום לצורך הדפסת חוברות הם: נייר מבריק או נייר מאט. 

הדפסה של חוברות שיעשו רושם על הלקוח, דורשת גם מחשבה על גימור מתאים. ניתן לבחור בסוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן החוברת ויעניקו לה מראה מקצועי.

 כמו כן, אפשר להוסיף טאצ׳ים מיוחדים, בנוסף, ישנן אפשרויות שונות לתוספת גימור על הדף עצמו, כמו לכה מסוגים שונים אשר מעניקה לדפים מראה מבריק, ומקפיצה את הצבעים החוצה.

כדי להדפיס את החוברות בצורה יעילה ראשית כל יש לפרוס את התוכן במסמך בצורה המתאימה למדפסת שבה מתבצע השימוש. 

לאחר מכן, המדפסת תדפיס צד אחד של הדף בכל פעם ולאחר מכן תחזיר אותו למכונה כדי להדפיס אותו בצד השני. 

לאחר ההדפסה של כלל הדפים יש לחתוך אותם לגודל המתאים ולהרכיב אותם לחוברות בהתאם לגודל שלהם.

הדפסת חוברות – איך בוחרים  בית דפוס מקצועי לביצוע?

צוות גיל פרינט הפקות דפוס אסף עבורכם טיפים איך בוחרים נכון בית דפוס להדפסת חוברות ובכלל:

1. יש לבחון את היכולות של המקום לספק חוברות בצורה מקצועית, מסודרת ואיכותית. הכוונה לחוברות שיכולות לשרת את הלקוח באופן אפקטיבי, בהתאם למה שהוא מבקש ומשלם עבורו. 

2. מעבר לשאלת המדפסות או האמצעים בהם בית הדפוס משתמש, יש לבחון את שיטת העבודה של המקום, זאת על מנת לוודא שהוא יכול לעמוד בלוחות הזמנים ולספק את השירות כמה שיותר מהר, בלי עיכובים ודחיות. 

3. יש לבחון את תנאי השירות של המקום, ביחס לתיקונים או כל דבר אחר שנדרש, אחרי שמגיעים למקום ומבקשים לקבל שירות כזה או אחר. יש לבחון גם את העלויות עבור הדפסת חוברות מסוגם שונים.

אם מקפידים על כל השלבים אין ספק כי חוברת כזו היא חוברת שתצליח להגיע למקום אליו רוצים שהיא תגיע והיא גם תשיג את המטרות הייחודיות שעבורם הופקה החוברת.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ