הדפסת ספרים - המהפכה ששינתה את כללי המשחק

סופרים ומשוררים רבים נאלצו במשך עשרות שנים לחפש אחר הוצאה לאור שתסכים לקחת אותם תחת חסותה ולהשקיע בהוצאה לאור של ספר עבורם.

הדפסת ספרים הייתה במינימום של אלף יחידות, כאשר חלק מההוצאות לאור אף לא הסכימו להדפיס פחות מ 5000 עותקים של ספר.

הסיבה לכך הייתה שביצעו הדפסת ספרים בדפוס אופסט שחייב השקעה גדולה בהכנה לדפוס ובתהליך עצמו ולכן לא הייתה כדאיות בכל אלה אם לא מדפיסים בכמויות גדולות.

הכמות הגבוהה גררה גם סיכון רב מבחינת המוציאה לאור ובדרך זו יצרה חוזים שמוטים לטובתה ופחות לטובת הכותבים עצמם. מי שרצו להוציא ספר בכוחות עצמם ידעו שמדובר בהשקעה גדולה ולמעשה היו מחויבים לעסקאות שקיבלו מהמדפיסות הגדולות.

לפני כשני עשורים הטכנולוגיה המתקדמת הגיעה גם לתחום הזה וחוללה שינוי באמצעות מכונות דפוס דיגיטליות.

הדפסת ספרים בשיטה הדיגיטלית 

הדפוס הדיגיטלי יצר מהפכה של ממש. הדפוס הדיגיטלי מאפשר לנו לבצע הדפסות במהירות ובאיכות גבוהה.

הדפסה דיגיטלית חסכונית במיוחד כשמדובר בכמויות הדפסה לא גדולות, ולמעשה היא מצטיינת כשמדובר בהדפסה של מספר קטן של עותקים. היא אידיאלית לאנשים פרטיים ולבתי עסק קטנים ובינוניים, אך לא רק. 

מדובר בהדפסה ישירה מקובץ דיגיטלי, וכך למעשה בלחיצת כפתור ניתן להדפיס כל מה שנרצה. מדובר בטכנולוגיה מהירה, נוחה וזמינה, שחוסכת מספר שלבי הכנה מקדימים ביחס לטכנולוגיות אחרות.

אין צורך להתעסק בנפט או לנקות את המדפסת, מה שמקל מאוד על השימוש והופך אותו לסטרילי ונעים. 

יתרון נוסף של הדפסה דיגיטלית הוא שניתן בהדפסה אחת להדפיס מספר דברים שונים, ובכך לבצע למעשה שינויים בין הדפים המודפסים, לרבות שינויים סמנטיים בלבד. 

מה ניתן להדפיס בהדפסה דיגיטלית?

הדפסה דיגיטלית זמינה לכמעט כל צורך: הדפסת לוחות שנה, הדפסת ספרים, הדפסת פליירים, הדפסת כרטיסי ביקור, הדפסת הזמנות לאירועים, הדפסת חוברות ועלונים – ועוד.


 מחפשים שירות הדפסת ספרים? מומלץ להדפיס אותם  דרך גיל פרינט הפקות דפוס איכותי.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ