הדפסת ספרים למה להסתבך?

כשמחליטים להדפיס ספר או ספרים יש כמה שאלות שצריך לשאול. האם זה יהיה צבעוני, שחור או לבן, מה מספר העמודים, האם אלו יהיו כמה עותקים או עותק אחד בודד שיישאר לכם לזיכרון בבית, לימים בהם תשכחו איזה מתכון או איזה ספרון שעשיתם בעבר, האם הכריכה תהיה קשה או רכה? האם זה יהיה בשביל להראות לכולם או משהו אינטימי שיישאר בחדרי חדרים?

אנחנו חושבים שלמרבית האנשים או החברות, ההוצאות ועוד… עולה החלום להדפיס ספר שהם עשו. חוברת מתכונים שתעבור מדור לדור ועוד מגוון אפשרויות שעולים בראשכם. היום זה קל מתמיד, לא צריך לשבור את הראש. יש לכם חלום שאתם רוצים להגשים? אנחנו פה בשבילכם! 

הגיע הזמן לפעול כדי לייצר את המציאות שבה אתם רוצים לחיות. אל תבטלו את עצמכם ואת החזון שלכם, להדפיס אפשר תמיד.

אז כפי שציינו הרגע לפני שאתם הולכים על זה ומתכננים להגשים את החלום תבואו מוכנים, תענו על השאלות ותבינו מה הדבר הנכון לכם ביותר מבין כל האופציות הקיימות בשוק. והכי חשוב תבואו למקום מקצועי – כי הדפסת ספרים צריכה להיעשות אצל מקצוענים בלבד. 

יש חשיבות למקצועיות לאורך כל התהליך, מהרגע שהתקשרתם והתעניינתם ועד לרגע שאתם יוצאים עם הספרים רשמית. התהליך לא לוקח רגע ולכן חשוב שיהיה צוות טוב שידע איך לכוון נכון, איך להסביר, להקשיב כדי שהכול יתבצע בצורה הטובה ביותר.

הדפסת ספרים – עד כמה זה מורכב?

כשמדברים על הדפסת ספרים מאפס, מדברים על שיטות שונות של דפוס ודרכים שונות להדפיס ספרים. ישנם חומרי גלם שונים שבהם ניתן להשתמש, שיטות הדפסה בעלויות משתנות, סוגי כריכות ועוד. בשורה התחתונה, קודם כל יהיה חשוב לבדוק איזה סוג של ספר יש ברצונו של הלקוח להדפיס.

לאחר שמוודאים איזה סוג של ספר יש ברצונו של הלקוח להדפיס, יהיה קל יותר לעמוד על סוג ההדפסה שתשרת את הספר באופן הכי מדויק. ושימו לב, לא אמרנו שצריך לבחור שיטת הדפסה שתשרת את הלקוח. מומחי הדפסות ספרים תמיד יגידו לכם דבר אחד – הדפסת ספר צריכה להיות ראויה לספר, היא צריכה לתאום אותו. ברגע שיש הלימה מוצלחת בין שיטת ההדפסה לספר עצמו, הוא ירשים יותר ויספק את האפקט הרצוי על ידי הלקוח. 

כותבי הספרים לא תמיד מודעים לשיטות ההדפסה השונות הקיימות בימינו. מאחר שזה ככה, לפעמים כותב הספר עשוי יהיה להתעקש על שיטת הדפסה מסוימת, וזאת למרות שהשיטה הנבחרת לא משרתת נכון את הספר.

אנחנו בחברת גיל פרינט הפקות דפוס  מתמחים בהפקות של כל סוגי הדפוס, כמויות גדולות או קטנות, מורכבות ויוקרתיות וכאלו שפחות. אנחנו מספקים את כל מוצרי הדפוס לכל הארגונים והעסקים מהקטן ועד הגדול.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ