הדפסת ספרים עושים רק עם המקצוענים

בואו נודה, בימינו, הכל נגיש באינטרנט, אפילו ספרים. הזמינות ואפילו המחיר, מאוד אטרקטיביים, ובכל זאת, משהו חסר.חסר המגע, חסר הרעש והכי הרבה, חסר הריח.

אין כמו לשבת בכורסה ביום חורף קר ולגעת בכריכת ספר, לשמוע את צליל הדפדוף ולהריח את הריח הזה… המיוחד… של ספר.

הדפסת ספרים, מצריכה התעסקות גם במראה החיצוני והפנימו שלו, מעבר למה שכתוב. סוג הכריכה, הדפסת צבע או שחור לבן, טיב הנייר ועוביו וגם כמובן

כריכת הספרים, הם נושאים מורכבים המצריכים ידע וניסיון של שנים, כזה שיש לחברת גיל פרינט.

בתחום הדפסת ספרים יש לא מעט אפשרויות:

ניתן לבחור בכריכה קשה, שמשדרת יוקרה ועמידות. גם לכריכה קשה יש מגוון עוביים ואיכויות של קרטון. ניתן להדביק את הדפים או לתפור אותם, אבל זוהי שאלה של תקציב וכמויות הדפסה.

ניתן להשביח את הכריכות  על ידי לימינציה, הבלטה, הטבעה, לכה, חיתוך צורני ועוד.

כריכה רכה, נפוצה יותר, הדפים נדבקים בדבק חם, יתרונה בעלותה.

כריכת סקאיי ועור, הן כריכות יוקרתיות ביותר, ולרוב מיועד לספרי קודש אך גם להדפסות יומנים, ספרי משפטים ועוד. כריכות מסוג זה ילוו גם בהשבחות ועיטורים.

גם לנייר יש אופציות רבות ומגוונות כגון, נייר כרומו, מתאים יותר להדפסת צבע, ספרי ילדים, מתכוני בישול ועוד. נייר לבן, או מט, מחוספס או חלק. לכל אלה ישנה משמעות והם משנים אופי.

הדפסת ספרים מה עוד צריך לדעת?

כשמחליטים להדפיס ספר או ספרים יש כמה שאלות שצריך לשאול. האם זה יהיה צבעוני, שחור או לבן, מה מספר העמודים, האם אלו יהיו כמה עותקים או עותק אחד בודד שיישאר לכם לזיכרון בבית, לימים בהם תשכחו איזה מתכון או איזה ספרון שעשיתם בעבר, האם הכריכה תהיה קשה או רכה? האם זה יהיה בשביל להראות לכולם או משהו שיישאר בחדרי חדרים?

חוברת מתכונים שתעבור מדור לדור ועוד מגוון אפשרויות שעולים בראשכם. היום זה קל מתמיד, לא צריך לשבור את הראש. יש לכם חלום שאתם רוצים להגשים? אנחנו פה בשבילכם! הגיע הזמן לפעול כדי לייצר את המציאות שבה אתם רוצים לחיות.

אל תבטלו את עצמכם ואת החזון שלכם, להדפיס אפשר תמיד.

אז כפי שציינו הרגע לפני שאתם הולכים על זה ומתכננים להגשים את החלום תבואו מוכנים, תענו על השאלות ותבינו מה הדבר הנכון לכם ביותר מבין כל האופציות הקיימות בשוק. והכי חשוב תבואו למקום מקצועי – כי הדפסת ספרים צריכה להיעשות אצל מקצוענים בלבד.

יש חשיבות למקצועיות לאורך כל התהליך, מהרגע שהתקשרתם והתעניינתם ועד לרגע שאתם יוצאים עם הספרים רשמית. 

התהליך לא לוקח רגע ולכן חשוב שיהיה צוות טוב שידע איך לכוון נכון, איך להסביר, להקשיב כדי שהכול יתבצע בצורה הטובה ביותר.

אנחנו בחברת גיל פרינט הפקות דפוס מתמחים בהפקות של כל סוגי הדפוס, כמויות גדולות או קטנות, מורכבות ויוקרתיות וכאלו שפחות.

אנחנו מספקים את כול מוצרי הדפוס לכל הארגונים והעסקים מהקטן ועד הגדול

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ