הדפסת פוסטרים 2021

פעמים רבות נרצה לשדר מסר ללקוחות אותם אנחנו לא יכולים לפגוש באופן אישי. מסר המשלב טקסט, גרפיקה, עיצוב וצבעים מיוחדים אשר מושכים את העניין. הדפסת פוסטרים מאפשרת לנו לקיים את הדו-שיח הנסתר הזה עם העוברים ושבים ברחוב, לקוחות פוטנציאליים אשר יכולים לרכוש את מוצרינו או שירותינו במידה ויראו את הפוסטר.

הדפסת פוסטרים מלווה אותנו כבר מספר עשורים והיא משמשת ככלי פרסומי מצוין אותו אפשר לתלות ברחובות על גבי לוחות מודעות, עמודים דלתות ועוד. 

הדפסת פוסטרים מאפשרת לכם להפיק תמונה מקורית בגודל גדול.

זו יכולה להיות תמונה עם משמעות אישית, או כרזה של סרט שאהבתם. העיקר הוא שאין תמונה כזו לכל אחד. מעבר למקוריות, הדפסת פוסטרים היא גם פתרון זול לעיצוב הבית.

עלות הדפסת פוסטרים היא מהזולה ביותר בין העלויות של הדפסת תמונות.

האיכות והעמידות של הפוסטר לא נופלת מזו של תמונה רגילה ממוסגרת. גם את הפוסטר ניתן למסגר כתמונה או רק להצמיד לו את מסילות הפלסטיק למעלה ולמטה כדי למתוח אותו.

הדפסת פוסטרים – איך בוחרים בית דפוס?

כיום, חברות הפקות דפוס, מציעות לנו להדפיס פוסטרים משלנו. הדפסת פוסטרים בשיטה כזו מאפשרת לנו לבחור בעצם כל תמונה ולהעלות אותה על פוסטר. פוסטר הוא נייר מבריק. התמונה שעליו תמיד מושכת את העין בזכות הברק שמוטבע בה

לא כל בית דפוס מתמחה, ובכלל מספק שירותים של הדפסת פוסטרים, אך יש למכביר בתי דפוס המבצעים הדפסת פוסטרים, מאחר וזה שירות נצרך, בכל מקום, וכל בית דפוס מקומי שמתעסק גם בהדפסת פוסטרים, ומפרסם את זה בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלו, גם בקרב הקהל הפרטי, וגם בקרב הקהל המוסדי והמקצועי, יגביר את מעגל הלקוחות, ואת היקף העבודה בבית הדפוס, ואת חיזוק מעמדו כבית דפוס המעניק שירותים מגוונים, שפה אפשר לעשות את כל עבודות הדפוס הנדרשות.

בשביל להיות בית דפוס העוסק גם בהדפסת פוסטרים, צריך בית הדפוס להצטייד בציוד מתאים, דבר הדורש השקעה לא מבוטלת, ולקיחת סיכון מחושב ביכולת העסקית להחזיר את ההשקעה תוך זמן סביר, דבר שיפיק רווחים מתחום זה ולא הפסדים.

אהבתם? מוזמנים לשתף!
Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ