הדפסת קטלוגים באיכות גבוהה

הדפסת קטלוגים הינה פעולת דפוס מקצועית המיועדת לכל אחד ואחת מהיזמים, אנשי העסקים ובעלי המקצוע שביניכם המעוניינים ליצור קטלוג מוצרים ו/או שירותים למטרות פרסום, שיווק וקד”מ.

כמו כן, הפקה והדפסת קטלוגים מיועדת לצורכי קידום רעיונות ובמקרים מסוימים הדפסת קטלוגים מתבצעת לצורך יצירת עלוני הדרכה וכדומה.

הדפסת קטלוגים היא למעשה הפעולה המקצועית האחרונה בשרשרת ההפקה של הקטלוג, כאשר כל תהליך הפקה של קטלוג מתחיל בתכנונו המבני והעיצובי של הקטלוג. לצורך כך, תדרשו להסתייע במעצבים גרפיים ואנשי דפוס העוסקים ומתמחים בתהליכי הפקת קטלוגים לכל מטרה מסחרית ומטרות נוספות.

הדפסת קטלוגים- מהם השלבים?

השלב הראשון בהליך הפקת קטלוגים הוא שלב אפיון המוצר הנדרש לכם, כלומר: מה מטרת ההדפסה של הקטלוג, איזה סוגי מוצרים או שירותים תרצו שיופיעו בו, מהן מידות הקטלוג, מהו סוג הנייר לצורכי הדפסת הקטלוג וכדומה. 

לאחר שלב זה, מתחילים באיסוף החומרים והתכנים השונים הנדרשים לצורכי עיצוב הקטלוג, כאשר לאחר איסוף החומרים והתכנים, מתחיל שלב עיצוב קטלוגים המיושם על ידי מעצב גרפי מטעם מחלקת העיצוב בבית הדפוס בו בחרתם לעצב את הקטלוגים. 

במקרים מסוימים, תוכלו לשכור את שירותיו של כל מעצב גרפי אשר אינו פועל מטעם מחלקת העיצוב בבית הדפוס, כאשר המעצב שבחרתם בו יידרש לעמוד בדרישות בית הדפוס בכל הנוגע לסגירת הקטלוג והבאתו לדפוס.

לאחר עיצוב הקטלוג, מתקיים הליך הבאה לדפוס במסגרתו הקבצים הגרפיים מועברים לתוכנת מחשב המחוברת למכונת הדפוס, כאשר לפני ההדפסה הסופית מוודאים שכל אחד מדפי הקטלוג כולל בתוכו את כל הפרטים (תכנים, תמונות וכדומה) המופיעים בקובץ הגרפי.

הדפסת קטלוגים – כל מה שצריך לדעת

אם אינכם אנשי דפוס ולא מכירים את המונחים של אנשי המקצוע, כדאי קודם כל להבין קצת מה ההבדלים בין דפוס לדיגיטל ואיך עושים את המעבר הזה בצורה חלקה.

ראשית, כאשר מדפיסים קטלוג חשוב להבין שיש הבדל בין מה שאנחנו רואים על המסך לבין מה שיודפס בפועל על הנייר.  

נושא נוסף שחשוב להכיר לפני שפונים להדפיס קטלוגים הוא כמובן סוג הצבע וסוג הנייר. במעבר מהעולם הדיגיטלי לעולם החומר, ישנה משמעות רבה לבחירת החומרים והם משפיעים באופן ניכר על התוצאה הסופית. בחירה בהדפסה שאינה כוללת את כלל הצבעים כמו הדפסה בשחור לבן או בצבע אחד, כמובן תוזיל מאוד את מחיר ההדפסה, במיוחד אם מדובר בעותקים רבים.

כמו כן, סוג הנייר גם הוא משפיע על העלות והתוצאה הסופית. נייר 90 גרם יהיה פחות עמיד מנייר 300 גרם, ובחירה בנייר דק עשויה לגרום גם להשתקפות של ההדפסה 

בנוסף, הדפסה של קטלוגים מקצועיים שיעשו רושם על הלקוח, דורשת גם מחשבה על גימור מתאים. ניתן לבחור בסוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן הקטלוג ויעניקו לו מראה מקצועי.

כמו כן, אפשר להוסיף טאצ׳ים מיוחדים כמו סימניה אם מדובר בקטלוג עב כרס.

בנוסף, ישנן אפשרויות שונות לתוספת גימור על הדף עצמו, כמו לכה מסוגים שונים אשר מעניקה לדפים מראה מבריק, ומקפיצה את הצבעים החוצה.

צוות גיל פרינט הפקות דפוס ישמח לייעץ לכם לכם בבחיה נכונה של הדפסת קטלוגים

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ