הדפסת קטלוגים - מה צריך לדעת לפני הדפסה?

רבים חושבים, שהדפסת קטלוגים מתאימה בעיקר, למי שעובד בתחום האדריכלות ועיצוב פנים או מנהלים חנות רהיטים, אבל זה לא מדויק, אחת הדרכים הטובות ביותר, לשווק את העבודה שלכם, היא להדפיס קטלוג יוקרתי המכיל את כל העיצובים המרהיבים שלכם. 

הדפסת קטלוג מקצועי מתבצעת דרך חברת דפוס, המספקת שירות של מעצב גרפי בשילוב שירותי הדפסה מתקדמים עם מכונות דפוס חדישות ואיכותיות. 

העיצוב הגרפים נעשה יחד איתכם עם התמונות שאתם שולחים לבית הדפוס והצבעים והעיצוב המאפיין ביותר את העסק שלכם. 

המעצב הגרפי או המעצבת הגרפית מיתגו את העסק שלכם באמצעות כיתוב ותמונות בשילוב אלמנטים גרפיים מיוחדים כדי לבדל אתכם משאר המתחרים שלכם בשוק.  

הדפסת קטלוגים – עוד דברים שחשוב לדעת 

הדפסת קטלוגים עברה שינויים וכיום אם בעבר צורת ההדפסה הייתה אחת בלבד, כיום ניתן לבצע הדפסה של קטלוג ב – 2 צורות – הדפסה דיגיטלית או הדפסה אופסט Offset Printing. 

שיטת האופסט היא שיטה מתקדמת המתבצעת על לוח אלומיניום עם תמונה של דף מודפס, כאשר מכונת הדפוס מבצעת הצמדה של הצבע על לוח אלומיניום שאליו מוצמד הדף. 

השיטה הזו מהירה במיוחד ומתאימה להדפסת קטלוגים או ספרים בכמויות גדולות. הדפוס הדיגיטלי לעומת זאת, דומה יותר לדפוס במדפסת ביתית והוא יכול להתאים גם להדפסה של ספר או קטלוג אחד או מספר קטן של קטלוגים על פי הדרישה שלכם.

הדפסה של קטלוגים מקצועיים שיעשו רושם על הלקוח, דורשת גם מחשבה על גימור מתאים.

ניתן לבחור בסוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן הקטלוג ויעניקו לו מראה מקצועי.

כמו כן, אפשר להוסיף טאצ׳ים מיוחדים כמו סימניה אם מדובר בקטלוג עב כרס.

בנוסף, ישנן אפשרויות שונות לתוספת גימור על הדף עצמו, כמו לכה מסוגים שונים אשר מעניקה לדפים מראה מבריק, ומקפיצה את הצבעים החוצה.

צוות גיל פרינט הפקות דפוס איכותי ישמח לייעץ ולהתאים לכם קטלוגים באיכות גבוהה דברו איתנו 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ