מחברות ממותגות - מי צריך את זה?

רבים מהלקוחות המחפשים מוצר פרסומי שיעניק להם חשיפה גדולה ככל האפשר, ובו בעת גם יהיו שימושיים מאוד עבור הלקוח, יבחרו במחברות ממותגות.

מחברות ממותגות הן כלי שיווקי נהדר מכמה סיבות: שטח ההדפסה והמיתוג הוא גדול מאוד. 

גודלה של מחברת A5 לדוגמה הוא 15/21 וזה בהחלט גודל שלא קל לפספס כשזה מונח על שולחן וממתין לשימוש.

מחברות ממותגות מיועדות למי שרוצה לשווק את החברה שלו באמצעות מתנה של מוצר שישתמש בו.

מחברות ממותגות ניתנות לרוב על ידי חברות כפריטי קידום מכירות. לקוח פוטנציאלי עשוי להימשך לחברה בגלל המתנה החינמית, וזה יכול גם לייצר רצון טוב כלפי החברה. כבונוס נוסף, זוהי דרך זולה לפרסם את העסק שלך עבור לקוחות עתידיים.

הסוג הטוב ביותר של מחברת למסור הוא מחברת מותאמת אישית עם הלוגו שלך עליו. זוהי דרך מצוינת לפרסם את המותג שלך מבלי שאנשים יראו פרסומות או פרסומות.

 בימינו, רוב האנשים ממילא נושאים איתם את המחברות שלהם, כך שבטוח יראו אותם אחרים שיבחינו בלוגו בכריכת השער. כאשר מחלקים  מחברות ממותגות, כמתנות קידום מכירות מרוויחים פעמיים : גם מפנקים את העובדים או הלקוחות וגם מקבלים פרסום בכל מקום.

מחברות ממותגות – איך המיתוג מתבצע בפועל?

חברת הפקות דפוס מקצועית יודעת למתג מחברות ברמה טובה. אפשרויות המיתוג הן בלתי מוגבלות. את עמודי הפנים ניתן להדפיס בשחור לבן או בצבע מלא בהתאם לתקציב כמובן, את הכריכה כמובן שניתן למתג בצבע מלא או בצבע אחד.

ישנם כמה סוגים של מחברות שניתן למתג ובהתאם גם שיטת המיתוג שלהן. 

כך למשל ניתן לייצר מחברות ממותגות בכריכת דמוי עור שעמודי הפנים שלהן הן שורות שחור לבן ואת המיתוג ניתן לבצע בכריכה עצמה. 

ניתן להדפיס באמצעות גלופה הדפסה בצבע אחד או לבצע הדפסה בצבע מלא בעזרת מדפסת UV בהדפסה ישירה. 

ניתן כמובן, להדפיס בהדפסה ישירה כל לוגו שתבחרו בין אם מדובר בצבע אחד או בלוגו בצבע מלא ובנוסף לכך ניתן גם לבצע הדפסת מידע משתנה על המחברות ולמעשה להעניק לכל לקוח מחברת ממותגת אישית שלו. 

מעבר לכך, בהדפסה ישירה מכיוון שאין צורך בהכנת גלופות ניתן גם לבצע הדפסה של מספר גרפיקות שונות (לאו דווקא שמות משתנים) ובכך להעשיר את המיתוג במידה ויש מספר גרפיקות למיתוג בחברה.

לסיכום: הדפסת לוגו על מחברת היא לא רק נגיעה אסתטית, אלא היא גם עוזרת לשיווק ולמיתוג ליצור קשר עם הלקוח.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ