מחברות ממותגות שעושות את העבודה

אם יש אפשרות מיוחדת ביותר למיתוג בית העסק, הרי שאלו הן מחברות ממותגות, ואל תטעו.. הן לגמרי ממלאות את המטרה שלשמה הן נוצרו.  

מחברות ממותגות לעסקים שיתאימו לכל העובדים החדשים שמגיעים לקורס חדש של חברה או ארגון. יתרונותיהן של מחברות ממותגות הן רבות ויכולות להשפיע לחיוב גם על מערך העובדים שלכם וכן גם על הסביבה החיצונית.

רבים מהלקוחות המחפשים מוצר פרסומי שיעניק להם חשיפה גדולה ככל האפשר, ובו בעת גם יהיו שימושיים מאוד עבור הלקוח, יבחרו במחברות ממותגות.

מחברות ממותגות הן כלי שיווקי נהדר מכמה סיבות: שטח ההדפסה והמיתוג הוא גדול מאוד. גודלה של מחברת הוא איי חמש (15/21) וזה בהחלט גודל שלא קל לפספס כשזה מונח על שולחן וממתין לשימוש.

אפשרויות המיתוג הן בלתי מוגבלות. את עמודי הפנים ניתן להדפיס בשחור לבן או בצבע מלא בהתאם לתקציב כמובן, את הכריכה כמובן שניתן למתג בצבע מלא או בצבע אחד.

מחברות ממותגות – מה הסיפור?

כמות מינימלית להזמנה איננה חייבת להיות עצומה וניתן למתג גם בכמויות קטנות.

ישנם כמה סוגים של מחברות שניתן למתג ובהתאם גם שיטת המיתוג שלהן. כך למשל ניתן לייצר מחברות ממותגות בכריכת דמוי עור שעמודי הפנים שלהן הן שורות שחור לבן ואת המיתוג ניתן לבצע בכריכה עצמה. ניתן להדפיס באמצעות גלופה הדפסה בצבע אחד או לבצע הדפסה בצבע מלא בעזרת מדפסת UV בהדפסה ישירה. 

אנו יכולים להדפיס בהדפסה ישירה  כל לוגו שתבחרו בין אם מדובר בצבע אחד או בלוגו בצבע מלא ובנוסף לכך ניתן גם לבצע הדפסת מידע משתנה על המחברות ולמעשה להעניק לכל לקוח מחברת ממותגת אישית שלו. מעבר לכך, בהדפסה ישירה מכיוון שאין צורך בהכנת גלופות ניתן גם לבצע הדפסה של מספר גרפיקות שונות (לאו דווקא שמות משתנים) ובכך להעשיר את המיתוג במידה ויש מספר גרפיקות למיתוג בחברה.

באופן בלתי נמנע, כולנו יודעים שמקום העבודה של היום משתנה. השימוש במחברות עבר דיגיטציה וכבר לא מדובר במחברת הפיזית. עם זאת, לא ניתן להחליף את התכונות המוחשיות של שימוש במחברת בשום מכשיר אחר.

 שימוש במחברות ממותגות הן דרך חדשנית להגביר את המודעות של החברה ולהפוך את המוצרים שלהן לבלתי נשכחים יותר בעידן הדיגיטלי הזה.

אנו בגיל פרינט הפקות דפוס, מספקים מחברות ממותגות, המותאמות אישית לצרכים שלך.

הם זמינים בסוגים רבים של נייר, מידות וצבעים. מומלץ להתייעץ איתנו לפני ביצוע ההדפסה על מנת לקבל מוצר איכותי ברמת גימור גבוהה.

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ