פרינט - מאחורי הקלעים של בתי הדפוס
דבר ראשית חשוב להבין ולשאול את שאלת השאלות…מה צופן העתיד לדפוס בעולם הדיגיטלי?
מאחר ותחום הפרינט עובר שינוי משמעותי החלו גם שיטות עבודה שונות. אין ספק שהפרינט ישאר בעולם הפרסום לעוד הרבה זמן אך אנו נראה אותו בצורות שטרם הכרנו.
כפי שהזכרנו בתחילת התוכן, היום, על מנת לייעל את תהליך הפרסום משתמשים בתכנים מוצלחים ומעבירים אותם לפרינט כך שיופיעו בשלטי חוצות, בפוסטרים, שלטים בכנסים וכדומה.
קמפיינים דיגיטלים מוצלחים כגון קמפיין בפייסבוק או פרסום בגוגל “מועתקים” לעולם הפרינט וכך מגדילים את כמות הקהל הנחשף למסרים הפרסומיים ומצליחים למקסם את תוצאות הקמפיינים שלנו.
פרינט מאוחד? ככה זה יקרה
בתי דפוס מתארגנים לאיחוד עם בתי דפוס אחרים, כאשר עסקים קטנים נבלעים בתוך עסקי דפוס גדולים יותר. למעשה, בתי הדפוס הקונים בתי עסק בתחום, קונים לקוחות ולא ציוד. מגמה זו, ההולכת ומתרחבת, היא מנת חלקם של שווקי הדפוס בכל רחבי העולם.
בתי דפוס הופכים מיצרני דפוס למפיקי דפוס: אותם עסקים מתפעלים מחלקות של מכירות, עיצוב וגרפיקה, אך את עבודות ההדפסה עצמן שולחים למיקור חוץ.
ברגע שההדפסה עצמה מתבצעת ע”י גורם אחר, העסק פנוי להפעיל את מרצו ולהתמקד בשיווק ובהגדלת המכירות.
מנגד, בתי הדפוס העוסקים בהדפסה, מציגים מחירים אטרקטיביים וסל פתרונות רחב ללקוחות.
בתי דפוס הולכים ומתמקדים בהתמחויות ספציפיות.
כך למשל, בתי דפוס עמלים לשפר ולהגדיל את היקפי ההדפסה, בעוד אחרים מתמחים בהדפסות נישה באיכות גבוהה או פרמיום. בדפוס אופסט המגמות זהות. הדבר בא לידי ביטוי בריצות הדפסה רבות וקצרות יותר.
רוצים לדעת יותר על תחום הדפוס? מעוניינים לבצע עבודה בתחום הדפוס מבלי לעשות טעויות? מרגישים שאפשר לשפר את תחום הפרסום והדפוס בעסק שלכם?
מוזמנים לפנות אל צוות גיל פרינט הפקות דפוס ולקבוע פגישת ייעוץ עם המומחים שלנו, במהלכה תוכלו לשמוע כל מה שחשוב לכם לדעת על עולם הדפוס בכלל ועל צרכי הדפוס שלכם בפרט.