דפוס איכותי דווקא ב - 2022

תחום הדפוס ב-2022 חי ופעיל והוא מתקדם ורלוונטי מתמיד. דווקא שכל העולם עובר למסכים לא מעט אנשים עדיין רוצים להרגיש את הנייר. 

אם בשנים עברו, הסברה שרווחה בינינו היא שתחום הדפוס יעלם מהעולם.

טענה זו הוכחה כלא נכונה אלא להיפך. תחום הדפוס, ממשיך לתת אותותיו ולפרוח בכל תחומי החיים, ואף לעדכן ולהתעדכן בטכנולוגיות חדשות אשר משפרות, לא רק את איכות הדפוס אלא גם מוזיל עלויות

אנו משתמשים בעולם דפוס בדרכים שונות כגון:

הדפסת חוברות, הדפסת עלונים, הדפסת ספרים, הדפסת מעטפות ופליירים, הדפסת כרטיסי ביקור ועוד.

הדפוס הוא תחום מרתק ומעניין שמתפתח ומתחדש כל יום. בשנים האחרונות, הטכנולוגיה התפתחה ואיתה גם מכונות הדפוס.

כיום אנו משתמשים באמצעיים יעילים וחדשניים יותר וכך אנו מדפיסים באיכות גבוהה יותר ובצורה יעילה ומהירה.

תעשיית הדפוס מתעדכנת בכל החידושים המוצעים בשוק. תערוכת DRUPA בגרמניה  הנערכת כמידי 4 שנים, מציגה את הטרנדים בעולם הדפוס ומניעה את תעשיית הדפוס בישראל להתקדמות ולמצוינות.

המכשור המתקדם מאפשר היום גם הדפסה על כל סוגי הנייר והקרטון, כולל אריזות.  ככלל, שוק האריזות כולו נמצא היום בצמיחה, כאשר יותר ויותר מוצרים פיזיים זקוקים היום לאריזה. לא עוד אריזות קרטון חומות, אלא אריזות מעוצבות, שהן חלק מהמיתוג ומהשפה השיווקית של כל העסקים היום, גדולים כקטנים. 

התמקצעות בתחום עיצוב האריזות מחייבת סטנדרט ביצוע גבוה יותר, היום יצרן לא מוכן להתפשר על מראה האריזה כשמובן לו שיש לכך השפעה על המכירות שלו.

דפוס איכותי עם שיטות הדפסה מתקדמות 

 מהם שיטות ההדפסה הנהוגות כיום בבתי הדפוס ? הנה סקירה קצרה 

  • דפוס דיגיטלי – הדפוס הדיגיטלי נועד לתת מענה לדפוס בהיקף קטן. ההורדה לדפוס מתבצעת על ידי העברת תמונה או קובץ מהמחשב היישר אל מכונת ההדפסה. שיטת הדפסה זו היא מהירה אך יעידו רבים כי מעט פחות מדויקת משיטת האופסט.

 

  • דפוס משי – דפוס משי מתאים בעיקר להדפסה על מוצרי טקסטיל לרבות בגדים , כובעים, תיקים אקססוריז ועוד. ההדפסה היא העברת אייקון אל הבד באמצעות חום. לאחר שהאייקון הועבר אל הבד, הוא לא יוסר גם לא בכביסות, מגהץ וכיוצא בזאת. אם אתם מבקשים להדפיס סמל או כל דבר אחר על גבי חולצה, מכנס, כובע ועוד, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי המשימה תתבצע כראוי באמצעות דפוס משי.

 

  • דפוס אופסט – דפוס האופסט היא שיטת דפוס מהמודרניות שקיימות כיום. השיטה מבוססת על תמונה או דף מודפס אותו מעבירים אל לוח אלומיניום דק אותו מרכיבים במכונת הדפוס ובאמצעות גליל צבע המוצמד אל הלוח שמוצמד אל הנייר מתבצעת ההדפסה הלכה למעשה. דפוס אופסט מאפשר הדפסה בכמויות גדולות מאוד באיכות גבוהה ובמחיר משתלם (בתנאי שמדובר בכמויות גדולות). לשיטה יכולת דיוק גבוהה וניתן לבצע הדפסה בצבעים מיוחדים. 

 

לקבלת דפוס איכותי באמת מומלץ כמובן לפנות לחברת הפקות דפוס איכותי. בהצלחה 

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ