הדפסת קטלוגים 2022

אין ספק שעיצובם של קטלוגים והדפסתם הם משימה מורכבת ומושקעת בכל קנה מידה, ובמיוחד בהשוואה לעבודות הדפסה אחרות כדוגמת כרטיסי ביקור או סיכות דש.

אמנם כולם מהווים כלי פרסומי מעולה – בין אם מדובר בעוסק פטור או בחברה וותיקה המחפשת להמציא עצמה מחדש. 

עם זאת, הדפסתם של קטלוגים מקצועיים, הכוללים עמודים רבים ומייצגים את העסק בפועל דורשים התאמה רבה יותר בין מספק פרטים במקביל. 

קטלוגים מעוצבים הם ברוב המקרים קטלוגים צורניים ו/או קטלוגים במידות מיוחדות המחייבות התאמה לשיטת הדפוס בה בחרתם, וזאת באמצעות שטנצים שונים המיוצרים במיוחד לטובת הדפסת הקטלוג המעוצב. 

הדפסת קטלוגים מעוצבים מיושמת כיום בשתי שיטות דפוס עיקריות, האחת ידועה בשם דפוס אופסט והיא מיועדת לצורכי הדפסת קטלוגים בכמויות גדולות, והשנייה, שיטת הדפוס הדיגיטלי המיועדת בעיקר לצורכי הדפסת קטלוגים בכמויות קטנות ומשתנות של עשרות עד מאות יחידות. 

הדפסת קטלוגים – עוד דברים שחשוב לדעת 

מחירם של קטלוגים נקבע בהתאם לגודל וצורת הקטלוג, מספר הדפים בקטלוג, מורכבות העבודה על הקטלוג ופרמטרים משתנים נוספים.

בנוסף, הדפסה של קטלוגים מקצועיים שיעשו רושם על הלקוח, דורשת גם מחשבה על גימור מתאים. ניתן לבחור בסוגים שונים של כריכות, אשר ישמרו על תוכן הקטלוג ויעניקו לו מראה מקצועי. 

כמו כן, אפשר להוסיף טאצ׳ים מיוחדים כמו סימניה אם מדובר בקטלוג עב כרס. 

בנוסף, ישנן אפשרויות שונות לתוספת גימור על הדף עצמו, כמו לכה מסוגים שונים אשר מעניקה לדפים מראה מבריק, ומקפיצה את הצבעים החוצה.

לסיום חשוב לדעת קצת יותר על סוג הנייר המומלץ להדפסת קטלוגים 

לא כולם יודעים מה זה נייר כרומו ולמה הוא חשוב… אז ככה נייר מסוג זה משמש בדרך כלל להפקה של עלוני מידע וקטלוגים או להדפסה של תמונות באיכות גבוהה. 

כיום ניתן למצוא שני סוגים עיקריים שלו, מבריק ומט. יש לציין כי לנייר מסוג זה אין עובי קבוע ומשקלו נע בין 90 גרם לבין 350 גרם.

רוצים לדעת עוד? מוזמנים להתייעץ עם צוות גיל פרינט הפקות דפוס איכותי  

אהבתם? מוזמנים לשתף!

Facebook
LinkedIn

תפריט נגישות

דברו אתנו בווצאפ